بیشترین کد تخفیف راست چین

کد تخفیف چیست؟

کد تخفیف یا کوپن تخفیف، یک کد خاص است که توسط فروشنده یا تولید کننده برای مشتریانش ارائه می‌شود تا با استفاده از آن‌ها بتوانند در خرید خود هزینه کمتری پرداخت کنند.

کد تخفیف معمولاً به صورت یک رشته از حروف و اعداد است که در فرایند پرداخت در فضای مجازی یا فیزیکی وارد می‌شود تا مبلغ نهایی خرید تخفیف داده شود.

این کدها می‌توانند به صورت دائمی و برای یک دوره زمانی محدود یا برای محصول یا خدمات خاصی اعمال شوند. کد تخفیف معمولاً به مناسبت تعطیلات، فصل‌های خاص، رویدادهای خاص و یا به عنوان یک روش تبلیغاتی برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌شود.

انواع کدهای تخفیف در اینجا انواع اصلی تخفیف هایی که کدهای تخفیف ارائه می دهند آورده شده است: تخفیف بر اساس درصد این به درصد ثابتی اشاره دارد که فروشگاه بدون احتساب مالیات و حمل و نقل، از سفارش مصرف کننده کم می کند. برخی از فروشگاه ها قبل از اعمال این تخفیف به حداقل هزینه نیاز دارند. تخفیف پولی یا تخفیف دلاری ثابت مانند درصد تخفیف، این نوع ممکن است قیمت را برای خریدهای خاص در صورت رعایت حداقل آستانه کاهش دهد. ارسال رایگان این می‌تواند خریدار را از هزینه‌های حمل و نقل معاف کند، اگرچه فروشندگان معمولاً این را فقط به سفارش‌های داخل همان کشور محدود می‌کنند. این کدها می توانند در یک بازه زمانی خاص یا به عنوان کد یک بار مصرف ارائه شوند. چرا کدهای تخفیف کار می کنند کدهای تخفیف به نفع مشتریان و کسب و کارها هستند: حمایت از اهداف فروش و حفظ مشتری یک کسب‌وکار می‌تواند یک کد تخفیف برای جذب سفارش‌های تازه یا تکراری یا فروش سهام محصول ناخواسته ارائه دهد. این می تواند در طول تعطیلات یا فصول خاص و رویدادهایی که خریداران از خریدهای حجمی یا بسته (یکی بخرید، یکی را بخرید) استقبال می کنند یا آماده هستند، زمان بندی شود.

شرکت ها همچنین می توانند آنها را در ازای بررسی محصول خود یا پاسخ به نظرسنجی صادر کنند. فروشگاه‌های تجارت الکترونیک همچنین می‌توانند با ارائه این انگیزه به خریدارانی که قصد دارند وب‌سایت خود را بدون تکمیل خرید ترک کنند، از کدهای تخفیف برای کاهش رها شدن سبد خرید استفاده کنند. برخی دیگر این کد را در ایمیلی که به مشتریان محصولات فراموش شده خود را یادآوری می کند، اضافه می کنند. افزایش تجربه یک خریدار تخفیف‌ها می‌توانند تأثیر روانی مثبتی بر جای بگذارند که ظاهراً احساس بهتری نسبت به دریافت یک هدیه واقعی دارد. حتی یک مطالعه علمی نشان داد که کوپن‌ها می‌توانند در عین افزایش سطح اکسی توسین، که به عنوان یکی از «هورمون‌های شادی» بدن شناخته می‌شود، احساس آرامش بیشتری در گیرندگان ایجاد کنند. دادن کدهای تخفیف به خریدارانی که برای اولین بار، خریداران مکرر، ارجاع مشتری، و جذب مجدد مشتریان می توانند چنین تاثیری داشته باشند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند با دادن یک تخفیف نقطه عطف زندگی (تولد یا سالگرد ازدواج) یا پاداش وفاداری برای ماندن در شرکت برای چندین ماه یا سال، به مشتریان احساس ویژه‌ای کنند.

برای دریافت کد تخفیف از راست چین کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد